هوندا به مناسبت بیستمین سال تولید این مدل پرفروش نسخه جدید و مخصوصی از اسکوتر اکتیوا ۶G را معرفی کرده است. اسکوتری که هوندا تا امروز بیش از ۲۰ میلیون دستگاه از آن را فروخته و البته پرفروشترین مدل در کلاس اسکوتر در بازار هندوستان محسوب میشود.
رئیس نمایندگی شرکت هوندا در هندوستان میگوید این افسانه ۲۰ سال پیش به وجود آمد. وقتی که هوندا متوجه فلسفه رویای قدرت هندی ها شد. به گفته آتسوشی اوگاتا از آن موقع به بعد هر سری جدید اکتیوا با عشق و اعتماد به مشتریان هندی راهی بازار شده.
نسخه ویژه هوندا اکتیوا ۶G مجموعهای از بهینهسازیها را تجربه کرده و بیشتر این تغییرات در ظاهر این موتور شکل گرفته است. مثلا استفاده از رینگهای ۱۲ اینچی در حالی که مدل قبلی چرخهای ۱۰ اینچی داشت. همچنین استفاده از فولاد به جای آلیاژ در رینگ ها.
هوندا سری خاص این موتور را در دو رنگ روانه بازار می کند. یکی مشکی مرواریدی و دیگری قهوهای مات. جالب این جا است که هر دوتای این رنگها برای اولینبار است که روی این محصول دیده میشوند. در هر دو رنگ، نوارهایی طلایی جذاب و حروفی براق با نشان ۲۰th Anniversary (به معنی : بیستمین سالگرد) دیده میشود.
همانطور که گفته شد، هوندا در مشخصات فنی تغییر خاصی را اعمال نکرده است و اکتیوا خاص همان پیشرانه ۱۱۰ سیسی را دارد.
هوندا میگوید پرفروشترین برند بازار هندوستان ۵۷ درصد سهم بازار این کشور را در اختیار دارد. قابل ذکر است که اغلب این محصولات همین اسکوتر هوندا اکتیوا ۶G هستند.