چه موسیقی برای چه تمرینی

دوچرخه سواری به خودی خود آنقدر لذت بخش است که از گوش دادن به موسیقی در تمرینات نمی توان دفاع کرد. غوطه ور شدن بی وقفه در مناظر و صداها در هنگام دوچرخه سواری، بسیار بهتر خواهد بود.
با این حال وقتی در فضایی بسته مشغول تمرین هستید، موسیقی یک ضرورت است. در عین حال، هنگام انجام تمرینات دور های در پارک محلی که با ترافیک فاصله زیادی دارید گوش دادن به یک تراک موسیقی می تواند لذت بخش باشد. علم ثابت کرده که موسیقی یک ارتقا دهنده عملکرد است. یک تحقیق جامع جدید به طور مشروح توضیح می دهد که چگونه موسیقی تلاش درک شده شما را کاهش داده،  تحمل شما را تقویت نموده و به طور خوشایندی ذهنتان را از درد و خستگی منحرف می سازد.
گوش دادن به موسیقی مناسب به شما امکان می دهند تا سخت تر و طولانی تر از زمانی که در سکوت.کامل هستید، تلاش کنید.
یکی از زمان های مناسب برای استفاده از موسیقی عملا پیش از دوچرخه سواری است؛ شروع حرکت سخت ترین بخش آن است. زمانی که پشت میز خود نشسته اید و در یک استخر اینرسی گیر کرده اید، در این لحظات گوش دادن به چند موسیقیِ محرک به راه انداختن شما کمک می کند.

انتخاب موسیقی ها برای سواری

شما با آگاهی از تعداد ضربه در دقیقه (bpm) معمولِ موسیقی مورد علاقه تان می توانید لیست پخش شخصی خود را برای انطباق با تمرینات ایجاد کنید.
بهترین ژانرbpm تقریبی ایده آلنوع سواری
کانتری / هیپ هاپ۱۰۰ تا ۱۱۰بازیابی
هوی متالبیش از ۱۶۰تمرینات دوره ای
تکنو / راک۱۴۰ تا ۱۵۰سرعتی Tempo
پاپ / متنوع۱۲۰ تا ۱۳۰استقامتی

کمک نیاز دارید? با پشتیبان از طریق واتزاپ چت کنید